Az első Európabajnokságunk

2015.06.15 17:06
Olyan hosszú volt az út, hogy mikor hazaértünk, eldöntöttük, hogy soha többet nem utazunk ennyit, és feleennyit sem. Persze azóta már megszépültek az élmények, és talán kezdjük máshogy gondolni :-)
 
Életem nagy élményei közé tartozik a pillanat, amikor találkoztunk Cyndi apukájával is, Peltsivel. Rengeteg hasonlóságot véletlen felfedezni kettőjük között, ugyanúgy mint Dinamittal is anno.
Sok értékes barátságot kötöttünk kint, megismertük a finn vendégszeretetet is.
 
A coursingről csak pár szóban írnék, mert ez a programnak csak egy szeletkéje volt, de én nagyon-nagyon büszke vagyok Cyndire és az általunk felkészített Dottyra is. Ráaádsul aki követ facebookon, az tud minden részletet :-)
 
Cynditől azt vártam, hogy a felkészülés végére olyan állapotban legyen, hogy a futamok végeztével ne lógjon földig a nyelve. Ezt abszolút beváltotta, jól ment, akarattal, előzött, fordult, így a 40 kutyából 15. lett, nem sérült meg, nem fáradt el, nem esett szét a mozgása, és én nagyon büszke voltam rá (és a munkánkra).
 
Dottyval szemben nem voltak egetverő elvárásaim, hiszen egy 1 éves kutya még tud meglepetéseket mutatni. Szerencsére semmi ilyenben nem volt részünk, két bombasztikus futamot követően sajna csak a 12. helyen végzett, de ettől függetlenül nagyon büszke voltam rá is! :-)
 
Mindenképpen megjegyezném a többi eredményt is, amelyik kötődik hozzánk és a "kis" Fireball családunkhoz.
 
Szukák:
 
Európabajnok: FF Breakthru "Bilbi" - juhú!
Vice európabajnok: FF Big Bang "Illan" - juhú!
12. helyezett: Snowdrop Dotty "Fitty" - juhú!
15. helyezett: FF Anti"cyndi" - juhú!
17. helyezett: FF All-In "Mesefigi" - juhú!
28. helyezett: Csukáséri Zsivány Dinamit "Mami" - juhú!
 
Kanok:
 
3. helyezett: FF Attraction "Fanta-sztikus" - juhú!
6. helyezett: FF Blaze - juhú!
7. helyezett: FF Arrow "Chilli" - juhú!
9. helyezett: FF Ace "Asti" - juhú!
 
Ha lett volna csapatverseny, bizti nyertünk volna valami nagyot és drágát :-))
 
Köszönöm az élményt Emesééknek, és mindenkinek, akivel 1 mondatnál többet beszélgettem.
 
Az agarak mindenek felett.