Az első nyúlvesztés

2014.09.30 11:08
Versenyen voltunk a hétvégén Alsónémediben. 9 indulóból 5. helyezett lett Cyndi. 
A versenyről: Megérkeztünk fél-10-kor Alsónémedibe az Agárparkba. Kerestünk kellemes parkolóhelyet, ami nincs se túl távol, se túl közel a pályához képest. Az időjárás is abszolút optimális volt. Kiszámoltam melyik futamban kell elővennem Cyndit melegíteni. Tökéletesen sikerült a bemelegítés. A szemináriumon tanultakat felhasználva végigcsináltuk a gyakorlatokat, pont időben értünk a startpozícióba piros takaróban. Eddig minden klappolt.
A párunk egy fekete-fehér kan whippet volt, aki már ránézésre is hatalmas volt Cyndihez képest.
Sebaj - gondoltam -, megpróbáljuk. Sajnos a startnál véletlen a gazdi elengedte a kutyát indítás előtt, mire Cyndi is megpróbált kitörni, ennek eredményeképpen a szájkosara félig leesett, engem összekarmolt 8 helyen és erőszakkal tudtam csak visszatartani.
Sajnálatos, de nehezen elkerülhető dolog az ilyen (főleg ha a párod csinálja, és nem te :-) ). Végre start, elengedtem. Nagyon szépen pariban volt a párjával kb. a pálya 3/4-éig. Már nagyon messze voltak, így nem tudom pontosan mi történt, de az egyik pillanatban még futottak, a következőben már csak a párja futott, Cyndi meg álló füllel forgott körbe és kereste a nyulat. Végül visszatalált a pályára, és befutott a célba. Hálát adtam, hogy nem sérült meg, és kíváncsian vártam a második futamot, amit a mezőnynek eléggé a végéről kezdtünk.
A második futamban a párja már normál méretű volt, jól irányította a gazdája a startnál és a befogáskor is. 
Kipróbáltuk az új Sofás PINK!!!! szájkosarunkat, ami nagyszerűen szuperált.
Végül az 5. helyen végeztünk - juhú!
 
Az újramérést követően Cyndi ugyanakkora maradt, mint volt és továbbra sem sprinter: 45,5 cm.
 
Köszönjük a szervezőknek és a közreműködőknek a sok munkát!
 
A képeket dr. Kardos Renáta és Zárdáné Bak Melinda készítette. Köszönöm!